Ceasuri trecute

Minute ce se transforma necrutator in ore se scurg irezistibil in clepsidra vremii facand loc zilelor, lunilor, anilor...
Daca am urmari cu rabdare secundarul neobosit al unui ceasornic timp de un minut gandindu-ne la importanta fiecarei secunde ce devine istorie, n-am ramane simpli pasageri pe scena vietii.
Viata este darul oferit de Dumnezeu fiecaruia dintre noi. Daca am constientiza cat de putin pret punem pe un pret atat de mare, ne-am cutremura la gandul ca secunde, ce s-au preschimbat apoi in ani, au trecut pe langa noi fara sa ne fi pus la dispozitia lui Dumnezeu.
Cum am vrea sa ne traim viata, daca am sti ca ne stau inainte ultimele clipe ce ne despart de vesnicie?
Un alt an din viata noastra ramane o simpla amintire. E timpul intrebarilor si al raspunsurilor. Nu noi am decis sa venim pe lume si de aceea vom pleca din lumea aceasta fara voia noastra. Unde
Daca am putea da acele ceasornicului inapoi, care ar fi lucrurile pe care le-am schimba?
Ceasornicul vietii tale nu s-a oprit. Inca bate linistit si aproape insesizabil.
Ai in fata un alt an care poate fi o noua sansa pentru tine. Sunt oameni care au nevoie de tine... Dumnezeu a pregatit chiar si faptele bune in care ai putea sa umbli. Alegerea insa iti apartine.
Dumnezeu sa te ajute!


Comentarii