Urme pe nisip


Un om a visat odată că mergea pe malul mării alături de Dumnezeu. Pe cer au început să se arate, una câte una, scene din viaţa lui. În multe din ele a observat două urme de paşi pe nisip: urmele paşilor lui şi urmele paşilor lui Dumnezeu.
A remarcat însă că, de multe ori de-a lungul vieţii lui, era doar un singur rând de urme. Şi tocmai în momentele cele mai triste şi mai grele! Pus pe gânduri, L-a întrebat pe Dumnezeu:

- Doamne, mi-ai promis că dacă Te urmez, vei merge alături de mine toată viaţa mea. Dar când am fost în multe necazuri, a rămas doar un singur rând de urme. Nu înţeleg de ce m-ai lăsat singur tocmai când aveam mai mare nevoie de tine!”

Iar Dumnezeu i-a răspuns:

„Scumpul Meu copil, Eu te iubesc şi nu te voi părăsi niciodată. În momentele de încercare şi suferinţă, ai văzut doar un singur rând de urme, pentru că Eu te-am ţinut în braţe!”
 
 

Comentarii

  1. E povestea pe care o recitesc mereu....astazi, dupa zile de angoasa, de rugaciuni fierbinti, de suparare aducatoare dedureresi boala, azi cand am vazut lumina zilei prin lumina din ochii fiului meu, azi am simtit Iubirea nemarginita a Lui Dumnezeu! Doresc tuturor oamenilor sa sa aiba parte de bucurii! Doamne ajuta neputintei noastre!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu